Inregistrare in SEAP, instalare certificate, suport operare 2 ani

Inregistrarea in sistemul electronic de achizitii publice (SEAP)
Tarife: 320 – 500 lei / 2 ani

  • Inregistrare (inscriere firma) in SEAP
  • Obtinere si instalare certificat digital pe sistemul informatic folosit la licitatii (in 24 de ore)
  • Recuperare certificat digital (in 24 de ore)
  • Reinnoire certificat digital
  • Suport operare seap, ori de cate ori este nevoie, prin telefon si programe de tip acces la distanta, pe toata perioada contractului (2 ani) – un operator se va conecta la calculatorul dumneavoastra, va instala certificatele, va va asista la introducerea de produse/servicii in catalog, finalizarea cumpararilor directe, cautarea tuturor licitatiilor organizate, efectuarea tuturor pasilor necesari in licitatiile cu proceduri online sau offline, si pentru orice alte operatiuni legate de seap.

Va vom oferi asistenta pentru participarea la licitatii, astfel incat sa efectuati toti pasii necesari, si sa depuneti o oferta valida.
Pe toata durata valabilitatii contractului (2 ani), ne puteti contacta, ori de cate ori aveti nevoie, pentru orice fel de probleme legate de seap. Specialistii nostri va stau la dispozitie, de luni pana vineri, intre orele 8-23, iar sambata si duminica intre orele 12-22.
Certificatul digital are o perioada de valabilitate de 2 ani, dupa care trebuie reinnoit.

Inregistrare si suport operare SEAP 2 ani!
Program: Luni -Vineri: 8-23, Weekend: 12-22
Tarife: 320 – 500 lei
Licitatiile seap pe email, zilnic – detalii
inregistrare seap

320 LEI / 2 ANI

INREGISTRARE

  • Inregistrare in SEAP

Certificatele va vor fi furnizate pe email, impreuna cu manualele pentru instalare si operarea in sistem.

La acest pachet NU beneficiati de suport pentru operarea in sistem.

Toate licitatiile seap pe email, zilnic – 10 zile perioada de testare gratuita



Se trimit si licitatiile pe email

388 LEI / 2 ANI

INREGISTRARE + SUPORT PARTIAL

  • Inregistrare in SEAP
  • Instalare certificate la distanta, pe oricate dispozitive (Windows, Linux, Android, MacOS)

Suport pentru:

  • Introducere produse/servicii/lucrari in catalog
  • Achizitii directe (finalizarea cumpararilor directe).

Toate licitatiile seap pe email, zilnic – 15 zile perioada de testare gratuita



Se trimit si licitatiile pe email

500 LEI / 2 ANI

INREGISTRARE + SUPORT COMPLET

  • Inregistrare in SEAP
  • Instalare certificate la distanta, pe oricate dispozitive (Windows, Linux, Android, MacOS)

Suport pentru:

  • Introducere produse/servicii/lucrari in catalog
  • Achizitii directe (finalizarea cumpararilor directe).
  • Cautarea tuturor licitatiilor postate in SEAP
  • Participarea la orice tip de licitatie cu proceduri online sau offline
  • Orice alte operatiuni legate de seap

In cazul in care nu aveti acces la calculator, si aveti de facut o operatiune urgenta in seap, unul din operatorii nostri o poate face in locul dumneavoastra, daca solicitati acest lucru. – optiune valabila doar la acest tip de contract.
Toate licitatiile seap pe email, zilnic – 30 zile perioada de testare gratuita



Se trimit si licitatiile pe email

Inregistrare SEAP (inscriere firma in SEAP)




Se trimit si licitatiile pe email (testare gratuita)

Toate licitatiile seap pe email, zilnic – 115 lei / 3 luni, 200 lei / 6 luni, 350 lei / 1 an – detalii licitatii seap pe email
* Contract personalizat – se pot incheia contracte personalizate, tinand cont de eventualele cerinte suplimentare ale beneficiarului (intocmire documente pentru licitatii, introducere produse sau servicii in catalog, alocarea unui operator care sa efectueze toate procedurile necesare in cadrul unei licitatii, etc).

Daca aveti deja cont seap, va putem oferi asistenta pentru operarea in sistem.

Suport operare SEAP 2 ani + licitatiile SEAP pe email 6 luni – 500 lei

Semnatura electronica – daca nu aveti semnatura electronica pentru a semna documentele din cadrul unei licitatii, vi le vom semna noi. In cazul in care doriti, va putem obtine semnatura electronica + asistenta instalare si operare pe toata perioada de valabilitate (1 an) – detalii semnatura electronica seap.

Tarifele sunt finale, includ TVA, se plateste o singura data pentru un contract pe 2 ani.

Procedura:

Trimiteti pe email (sau completati formularul de mai sus) la office@forfuture.ro urmatoarele documente:

  • copie dupa certificatul de inregistrare al firmei
  • copie dupa actul de identitate al administratorului societatii
  • mentionati in textul mesajului: numar de telefon, adresa email pentru corespondenta SEAP, cont IBAN, tipul de contract ales.

Dupa ce vom receptiona de la dumneavoastra cele enumerate mai sus, va vom trimite pe email contractul si factura.

Nota: Termenul de 24 de ore este unul aproximativ, referindu-se la numarul de zile (o zi lucratoare), si nu strict la numarul de ore. Practic, certificatele va vor fi furnizate in aceeasi zi, sau a doua zi, intre orele 19-23. Certificatele vor intra in perioada de valabilitate de la ora 24, in ziua in care le primiti.

* Pentru orice tip de contract ales puteti beneficia de 2 luni gratuite pentru servicii contabile!